Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Kolomeitseva O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Kolomeitseva O. 
Classification of directions in cheerleading and components of motivation for children to training in section [Електронний ресурс] / O. Kolomeitseva, S. Sinica, T. Sinica, Y. Kondratyuk // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 6. - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_6_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.333 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Kolomeitseva O. 
Increase of Physical Activity of Primary School Students With Cheerleading Means [Електронний ресурс] / O. Kolomeitseva // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2017. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2017_2_20
Актуальність дослідження зумовлена поглибленням тенденції погіршення здоров'я учнів початкової школи та потребою пошуку інноваційних форм модернізації системи фізичного виховання в умовах реформування системи освіти. Мета дослідження - експериментальне обгрунтування ефективності занять черліденгом як засобом збільшення рухової активності учнів початкової школи в позакласній фізкультурно-спортивній роботі. Запропоновано програму загальної фізичної підготовки та спеціальної фізичної підготовки черлідерів задля підвищення рівня їхньої рухової активності, де 50 % часу навчально-тренувальних занять відведено на загальну фізичну підготовку з пріоритетною спрямованістю розвитку витривалості, сили, гнучкості, координаційних здібностей, спритності в процесі як спеціально організованих, так і самостійних занять черліденгом. За результатами вихідного та контрольного вимірювань на основі стандартизованих тестів установлено, що в процесі систематичних секційних занять показники фізичного розвитку та фізичної підготовленості учнів збільшилися на 25 %. Доведено, що секційні заняття черліденгом як модель оздоровчого рухового режиму молодших школярів забезпечують необхідний обсяг рухової активності учнів початкової школи в позакласній фізкультурно-спортивній роботі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 405.989 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Kolomeitseva O. 
Increasing the Physical Activity of Primary School Students with Cheerleading Techniques [Електронний ресурс] / O. Kolomeitseva // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2017. - № 1. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2017_1_9
Актуальність дослідження зумовлена поглибленням тенденції погіршення здоров'я учнів початкової школи та необхідністю пошуку інноваційних форм модернізації системи фізичного виховання за умов реформування системи освіти. Мета дослідження - експериментальне обгрунтування ефективності занять черліденгом як засобом збільшення рухової активності учнів початкової школи в позакласній фізкультурно-спортивній роботі. Запропоновано програму загальної фізичної підготовки (ЗФП) і спеціальної фізичної підготовки черлідерів для підвищення рівня їх рухової активності, де 50 % часу навчально-тренувальних занять відведено на ЗФП з пріоритетною спрямованістю розвитку витривалості, сили, гнучкості, координаційних здібностей, спритності в процесі як спеціально організованих, так і самостійних занять черліденгом. За результатами вихідного та контрольного вимірювань на основі стандартизованих тестів установлено, що в процесі систематичних секційних занять показники фізичного розвитку та фізичної підготовленості учнів збільшилися на 25 %. Доведено, що секційні заняття черліденгом як модель оздоровчого рухового режиму молодших школярів забезпечують необхідний обсяг рухової активності учнів початкової школи в позакласній фізкультурно-спортивній роботі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.045 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського