Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kolomeitseva O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Kolomeitseva O. Classification of directions in cheerleading and components of motivation for children to training in section [Електронний ресурс] / O. Kolomeitseva, S. Sinica, T. Sinica, Y. Kondratyuk // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 6. - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_6_3
| 2. |
Kolomeitseva O. Increase of Physical Activity of Primary School Students With Cheerleading Means [Електронний ресурс] / O. Kolomeitseva // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2017. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2017_2_20 Актуальність дослідження зумовлена поглибленням тенденції погіршення здоров'я учнів початкової школи та потребою пошуку інноваційних форм модернізації системи фізичного виховання в умовах реформування системи освіти. Мета дослідження - експериментальне обгрунтування ефективності занять черліденгом як засобом збільшення рухової активності учнів початкової школи в позакласній фізкультурно-спортивній роботі. Запропоновано програму загальної фізичної підготовки та спеціальної фізичної підготовки черлідерів задля підвищення рівня їхньої рухової активності, де 50 % часу навчально-тренувальних занять відведено на загальну фізичну підготовку з пріоритетною спрямованістю розвитку витривалості, сили, гнучкості, координаційних здібностей, спритності в процесі як спеціально організованих, так і самостійних занять черліденгом. За результатами вихідного та контрольного вимірювань на основі стандартизованих тестів установлено, що в процесі систематичних секційних занять показники фізичного розвитку та фізичної підготовленості учнів збільшилися на 25 %. Доведено, що секційні заняття черліденгом як модель оздоровчого рухового режиму молодших школярів забезпечують необхідний обсяг рухової активності учнів початкової школи в позакласній фізкультурно-спортивній роботі.
| 3. |
Kolomeitseva O. Increasing the Physical Activity of Primary School Students with Cheerleading Techniques [Електронний ресурс] / O. Kolomeitseva // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2017. - № 1. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2017_1_9 Актуальність дослідження зумовлена поглибленням тенденції погіршення здоров'я учнів початкової школи та необхідністю пошуку інноваційних форм модернізації системи фізичного виховання за умов реформування системи освіти. Мета дослідження - експериментальне обгрунтування ефективності занять черліденгом як засобом збільшення рухової активності учнів початкової школи в позакласній фізкультурно-спортивній роботі. Запропоновано програму загальної фізичної підготовки (ЗФП) і спеціальної фізичної підготовки черлідерів для підвищення рівня їх рухової активності, де 50 % часу навчально-тренувальних занять відведено на ЗФП з пріоритетною спрямованістю розвитку витривалості, сили, гнучкості, координаційних здібностей, спритності в процесі як спеціально організованих, так і самостійних занять черліденгом. За результатами вихідного та контрольного вимірювань на основі стандартизованих тестів установлено, що в процесі систематичних секційних занять показники фізичного розвитку та фізичної підготовленості учнів збільшилися на 25 %. Доведено, що секційні заняття черліденгом як модель оздоровчого рухового режиму молодших школярів забезпечують необхідний обсяг рухової активності учнів початкової школи в позакласній фізкультурно-спортивній роботі.
|
|
|